Wymiana i zwroty
Warunki zwrotów oraz wymiany
1. Wymiana
W adlin.pl rozumiemy, że zakupiony u nas towar nie zawsze trafia w gusta naszych kientek, dlatego możesz wymienić zakupiny towar do 14 dni. Produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu.
Poniżej opiszemy krok po korku jak wymienić zakupiony towar :
Krok 1
Poinformuj nas o chęci wymiany towaru, w tym celu napisz e-mail pod adres: sklep@adlin.pl. W treści wiadomości napisz nam na jaki model chiałabyś wymienić zakupiony towar, ważne żeby wiadomość zawierała poniższe informację:
- Dane kontaktowe wraz z adresem
- Numer oraz data zamówienia
- Numer Faktury/Paragonu
- Numer telefonu oraz adres e-mail
- Wybrany Model/kolor oraz rozmiar
- Nazwa, rozmiar, ilość oraz wartość wymienianego towru
Krok 2
Otrzymasz potwierdzenie wymiany towaru oraz informację o planowanej wysyłce
Krok 3
Przyotowaną paczkę z towarem który chcesz wymienić wyślij na adres : Adlin, 32-608 Osiek, ul. Zielona 2 z dopiskiem "ZWROT"
Krok 4
Poinformujemy Cię drogą elektroniczną o otrzymaniu towaru oraz planowanej wysyłce.
2. Zwroty :
Masz pełne prawo do zwrotu zakupionego u nas towar, dlatego możesz zwrócić zakupiny towar do 14 dni. Produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu.
Poniżej opiszemy krok po korku jak zwrócić zakupiony towar :
Krok 1
Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru, w tym celu napisz e-mail pod adres: sklep@adlin.pl. Po otrzymaniu wiadomości, wyślemy Ci formularz zwrotu do wypełnienia. Alternatywnie, możesz od razu wysłać nam informację na swoim formularzu, ważne żeby zawierał on poniższe informację:
- Dane kontaktowe wraz z adresem
- Numer oraz data zamówienia
- Numer Faktury/Paragonu
- Numer telefonu oraz adres e-mail
- Nazwa banku
- Numer konta bankowego
- Nazwa, ilość oraz wartość zwracanego towru
Krok 2
Otrzymasz potwierdzenie otrzymania formularza oraz informację o planowanym zwrocie środków
Krok 3
Przyotowaną paczkę z zwracanym towarem wyślij na adres : Adlin, 32-608 Osiek, ul. Zielona 2 z dopiskiem "ZWROT"
Krok 4
Poinformujemy Cię drogą elektroniczną o otrzymaniu towaru oraz planowanym zwrocie pieniędzy.