MÓJ KOSZYK ×

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE ×

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Reklamacje

Gwarancja i reklamacje


Na towary udzielana jest 24-miesięczna gwarancja, podobnie jak w tradycyjnym sklepie. Data zakupu towaru jest uznawan za począek 24-m-c gwarancji.  Sprzedawca odpowiada za wady towaru odkryte przy odbiorze przez kupującego lub, które pojawią się w okresie gwarancyjnym. Nie dotyczy to wad spowodowanych w wyniku niedbałego lub niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia mechanicznego. Przy praniu i czyszczeniu bielizny przestrzegaj określonych przez producenta instrukcji w postaci symboli na metkach.

Reklamację można złożyć drogą pocztową. Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa kupujący, natomiast koszt przesłania go z powrotem do klienta pokrywa sklep. Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, żeby w trakcie transportu nie doszło do dodatkowego uszkodzenia towaru. Zawsze należy załączyć opis wady, kopię dowodu zakupu oraz kontakt do siebie (w raz z tel. oraz adresem e-mail). Wszelkie reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, a o ich przebiegu powiadamiamy klienta drogą elektroniczną.